TAGASTAMINE

 

Pakiautomaatide asukohad, kuhu pakk saata:

Smartpost - Tallinna Arsenali Keskuse pakiautomaat

Omniva - Tallinna Põhja Neste pakiautomaat

DPD - Tallinna Põhja Rimi automaat

(telefoninumbrile 53327846)

 

Palun lisada tagasi saadetud pakki oma nimi/tellimuse number, et teaksime, kellele raha tagastada.

Kaupa on võimalik tagastada/ümber vahetada 14 päeva jooksul peale kauba kätte saamist.

 

NB! Riided peavad olema uued ja kasutamata ning koos pakendi ja originaalsiltidega (sildid peavad olema toote küljes nii nagu nad kättesaamisel olid). Kui kaup on nõuetele mittevastav ehk kantud, määrdunud või sildid puudu, siis see tagastamisele ega ümbervahetamisele ei kuulu. Samuti ei ole meil võimalik tagasi võtta tooteid, millel on tuntav higihais. Kui pakend on läinud pakki avades nii katki, et sellesse pole võimalik uuesti pakkida, siis palume asendada see samaväärse teise pakendiga (nt kilekott).

 

Tallinnas saab kauba tagasi tuua ka meie stuudiosse (Suur-Patarei 9), palun kindlasti ette helistada/kirjutada.

Raha kanname tagasi 14 päeva jooksul, tegeleme tagastatud pakkidega korra nädalas.

Palun telefoni või e-maili teel tagastamisest teada anda (ei pea ootama meiepoolset vastust). Tagastamise postikulu tasub ostja.

Kui soovid toodet ümber vahetada millegi muu vastu, siis kirjuta meile, mille vastu soovid vahetada ja saada oma pakk tagasi. Kui paki kätte saame, siis paneme uue kauba teele. Vahetatav kaup võib olla odavam (kanname osa raha tagasi) või kallim (tasute juurde). Sellekohase info vahetame e-maili teel.

 

Kui olete tellinud üle 50€ eest ja saanud tasuta saatmise, kuid peale tagastamist lõplik ostusumma jääb alla 50€, siis tasuta saatmine kaotab kehtivuse. Sel juhul arvestame raha tagasikandmisel maha esialgse postikulu.

Kui pakk on tellitud välismaale ja on soov tagastada, siis katame esialgse saatmise postikulu eestisisese tüüp-postikulu ulatuses.